11:17 pm - Çarşamba Ekim 1, 2014

cialis

2013 Uzman Çavuşluktan Ayrılanlar Sınavsız Memurluk

Pazar, 18 Kasım 2012, 20:26 | Haber | 120 Yorumlar | Google
yazar memur

2013 Uzman Çavuşluktan Ayrılanlar Sınavsız Memurluk

2013 Uzman Çavuşluktan Ayrılanlar Sınavsız Memurluk

Milyonlarca kişi devlet memuru olabilmek için Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)’nda ter döküyor. Ancak bu durum ordudan ayrılan uzman çavuşlar için geçerli değil.

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK)’ndeki görevlerinden tazminatlarını alıp kendi isteğiyle ayrılan uzman çavuşlar, diğer devlet kurumlarına sınavsız 657′ye tabi devlet memuru olarak atanabiliyor.

 

Bunun için TSK’da 2 yıl uzman erbaşlık görevi yapmak yetiyor. 2 yılın sonunda ordudan ayrılan uzman çavuşlar isterlerse sınavsız olarak devlet memuriyetine geçebiliyor. Bu güne kadar düzenlemeden yararlanan binlerce uzman çavuş çeşitli kamu kuruluşlarına zabıta ve güvenlik görevlisi olarak atandı. Özellikle belediyeler atama beklemeden bu yolla zabıta ihtiyacını sessiz sedasız karşılıyor.

Kamuoyu tarafından pek bilinmese de uzman erbaşlara devlet memuru kapısını açan uygulama 2002 yılından bu yana devam ediyor. 3269 sayılı Uzman Erbaş Kanunu’nda yapılan düzenleme ile uzman erbaşlar koruma ve güvenlik kadrolarına veya kurumların görevde yükselme yönetmeliklerinde bu düzeyde belirledikleri diğer kadrolara Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)’na girmeden atanabiliyor.

‘Uzman Erbaşların Diğer Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Atanmaları’na ilişkin tebliğde şu ifadeler yer alıyor: “Uzman erbaşların, 657 sayılı kanunun 97′nci maddesinde belirtilen sürelere tabi olmaksızın yürürlükteki Başbakanlık genelgeleri çerçevesinde açıktan atama izni alınması suretiyle aynı kanunun 92′nci maddesine göre koruma ve güvenlik görevlisi kadroları ile kurumların görevde yükselme yönetmeliklerinde bu düzeyde belirledikleri diğer kadrolara atanmaları hizmet ihtiyaçları göz önünde bulundurularak kamu kurum ve kuruluşlarının takdirinde bulunmaktadır.”

Bu düzenleme doğrultusunda TSK’da iki yıl uzman erbaşlık yapanlar sözleşmelerini kendi istekleriyle feshetmeleri halinde sınavsız olarak uygun kadrolara yeniden memur olarak göreve başlıyor. 2002 yılından bu yana uzman erbaşlar genelde belediyelerde zabıta, kamu birimlerine de güvenlik görevlisi olarak atanabiliyorlar. Ayrıca ihtiyaca göre farklı birimlerinde de görevlendiriyorlar.

Uzman erbaşlıktan kendi isteği ile ayrılıp 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi memur olarak istihdam edilmek isteyenler, atanmak istedikleri yerlere başvurmaları yeterli oluyor. Başvurdukları yerde açık varsa kurum yöneticisinin onayı ile sınavsız açıktan atamaları yapılabiliyor. Kurumlar da bu şekilde atama beklemeden eleman ihtiyacını karşılıyor.

“ZABITA ALDIK, MEMNUNUZ”

Türkiye’de birçok belediye gibi Adapazarı Belediyesi de düzenlemeden yararlanarak atama beklemeden özellikle zabıta personel ihtiyacını karşılayan belediyeler arasında bulunuyor. Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, belediyede ordudan ayrılan 10′un üzerinde uzman çavuşun zabıta olarak göreve başladığını belirterek, “Uzman çavuşta bir kolluk kuvveti. Zabıta da bir nevi bir kolluk kuvveti. Görev olarak uzman çavuşluğa yakın. Personel ihtiyacımızı, bu şekilde karşıladık.” dedi.

“EMEKLİ OLUNCAYA KADAR ÇALIŞMA FIRSATI VERİLMELİ”

Dişli, uzman çavuşların orduda zor bir görev yaptıklarını dile getirerek, ordudan ayrılanlara emekli oluncaya kadar çalışma fırsatı verilmesi gerektiğini kaydetti. Belediyeye halen uzman çavuşluktan zabıta memurluğuna geçmek isteyenlerin yoğun başvurusu olduğunu vurgulayan Dişli, “Biz açık kadromuz ölçüsünde

uzman çavuşluktan memurluğa geçiş,uzman erbaşlıktan memurluğa geçiş,uzmanlıktan memurluğa geçiş,uzman çavuşluktan memurluğa geçiş 2012,uzmanlıktan memurluğa geçiş 2013,uzman erbaşların memurluğa geçişi,Uzman Çavuşluktan Ayrılanlara Sınavsız Memuriyet İmkanı,uzman erbaşlıktan memurluğa geçiş 2013,uzmanlıktan zabıtalıga gecıs,uzman erbaşlardan zabıta alımı 2013

http://www.memurbir.com

Bir önceki yazımız olan 2013 Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım başlıklı makalemizde 2013 Öğretim Üyesi Alımı, 2013 Süleyman Demirel Üniversitesi ve 2013 Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı hakkında bilgiler verilmektedir.

uzman erbaşlıktan memurluğa geçiş*uzman çavuşluktan memurluğa geçiş*uzmanlıktan memurluğa geçiş*zabıta alımı yapacak belediyeler 2013*uzman çavuşluktan memurluğa geçiş 2013*uzmanlıktan zabıtalığa geçiş*uzman erbaşların memurluğa geçişi*uzman erbaş memurluğa geçiş*uzman çavuşların memurluğa geçişi*uzman çavuş memurluğa geçiş*
Etiketler: , , , ,

120 responses to "2013 Uzman Çavuşluktan Ayrılanlar Sınavsız Memurluk"

  1. ercan sevgier diyor ki:

    Ben şuanda halen görevde olan uzman çavuşun.Bir çok arkadaşım çeşitli kurumlara memur olarak yerleşti.Bende şimdi infaz koruma memurluğuna geçiş yapmak istiyorum.Fakat nasıl bir yol izlemem gerekiyor ne yapmalıyım prosödür nedir acabaa.

  2. sabiha özkurt diyor ki:

    selam benim abim 6 yıl uzman çavuşluk yaptı kendi isteğiylede 2006 yılında aralık ayının sonlarına doğru işinden ayrıldı şimdi bu haberi okuduk ne yapmamız gerekiyo bizi nasıl bılgılendırebilirsiniz…

  3. Gürhan BAŞTAN diyor ki:

    SLM BEN 3SENE UZMAN ÇVŞLUK YAPTIM ŞUANDA BİR SENE OLDU SÖZLEŞMEM BİTTİ VE KENDİ İSTEYIMLE AYRILDIM VE HALEN AÇIKTAYIM MALESEF BUDÜNYADA AMCAN DAYIN OLMAZSA ÇOK ZOR GİREBİLMEK

  4. uzman diyor ki:

    Adamını bulman yeterli ne olursan ol adamın olsun.Başbakan olursun.

  5. feyzi diyor ki:

    slm benim 20 gün sonra sözleşmem bitiyo boş kadro bulunurmu acaba.

    • şerif dağlıoğlu diyor ki:

      bnde 2012aralık 31 de sözleşmemi fes ettim ve sımdı boştayım dayı arıyorum

      • uzman diyor ki:

        dayıya gerek yok ızlenmesı gereken produsurler var dılekcenı butun devlet kurumlarına ver beledıye nufus vs vs boş kadro varsa bırınden bırıne atanırsın sunu unutma bıraz zaman alır sabırlı olman lazım

        • turgut cengiz diyor ki:

          doğru diyorsun arkadaşım biraz beklersem atanırım ben 5 yıl çalıştım ve 1999 yılında ayrıldım.Hani diyorsunuzya sabret ve her kuruma dilekçe ver diye Benim dilekçe vermediğim kurum yok T.C sınırları içinde olan bütün kurumlara ama ne çare ben veriyorum ret kadromuzda boşluk yok diye cevap ardından duyuyorum vede gidip giren arkadaşlarıda görüyorum işe başlamış vede çalışıyorlar . Tek kelimeyle bana ret yazısını gönderipte benden sonra geleni başlatanların ALLAH belasını versin 14 yıldır bakanlıkların kapısını dahi aşındırdım ama maalesef dayı her nereye gittimse bir tanıdığını soruyorlar benim en iyi tanıdığım ALLAH (CC) BAŞKADA YOK BUNA VERECEK BİR CEVABI OLAN varsa msn adresim um-ut1972@hotmail.com bana cevap versinler benim dilekçelerim arada kayboldu numarası elimde cevap gereği duymayan kurumlara vede kadro yok deyipte ardımdan birçok insana iş veren kurumlardaki amirlere sesleniyorum sizin vijdanınız yokmu ben 14 yıldır perişan oldum nerde hak nerde adalet bu dünyanın diyer tarafı var orda ne cevap vereceksiniz yakalarınız ellerimdeyken merak ediyorum yayınlayın bu cevabımı lütfen saygılarımla

          • mehmet diyor ki:

            turgut arkadaş senin yorumuna katılıyorum. sana bir muracat noktsı söyleyeyim kuzey ıraktaki malum belediyeleler. insanın isyan etmemesi elden değil tcye yaptığımız müracatın ardından arkamızdan bize gülüyorlarmış. Adalemiş kpssmiş mevzuatmış mış mış mış

          • mustafa diyor ki:

            herşey amça dayıya kaldı hakkımızı yiyenler s… yesin akpde sokaklara bayrak asaydık şimdi memurduk gittik bu ş… memleketi sömürsündeye mermi attık şimdiki aklımolsa çakıltaşı bile atmazdım HAKKIMIZI YİYENLER HARAMZIKKIM OLSUN

  6. sakin diyor ki:

    arkadaşlar bu iş amca dayıya bakmıyor kısmetinde vars atanırsınn koşturacaksın çabalayacaksın hepsiii bu yanii başka bir şey deyil herkese kolay gelsin …

  7. gökhan diyor ki:

    sakin seni kınıyorum bu is amca dayıya bakıyo tabıkide bende açıktayim koşturmam cunku dayım yok

  8. kısmetsiz diyor ki:

    ben 2008 de ayrıldım 4 sene bitti hala açıktayım bin pişmanım ayrıldığıma hamallık yapıyorum

  9. tuncay diyor ki:

    slm bende 2 ay sonra bırakmayı sivil memurluğa geçmeyı düşünüyorum boş kadrosunuzda bizim için de bir yerınz varmı ŞİMDİDEN TŞK saygılar

    • vedat biyankökü diyor ki:

      arkadaşlar izmir belediyesi alım yapacak diye duydum oraya başvurun araştırın

    • bıraktın mi byere yerlestn mi diyor ki:

      bırakanlar hep pisman kpss ye girip iyi puan almak gerek

    • yavuz diyor ki:

      kardeş boş kadro diyorsunda var ama öncelikle ayrılmadan önce kesinlikle temaslara geçmen gerekiyor sonra istifa et bende öyle yaptım ve şu anda belediyede memur kadrosuna yerleştim en kolayı belediyeler çünkü belediye başkanının direk atama yetkisi var anlayacağın seçimlerde yaklaşırken elini çabuk tut muhakkak bir tanıdık bulmam gerekiyor ha bu arada memuriyete alınma şartı uzmanlıkta en az 7 yıl çalışmak gerekiyormuş diye bir yazı okumuştum bunuda araştır allah kolaylıklar versin

  10. hakan diyor ki:

    arkadaşlar herkez bi yol tutturmuş bende ayrıldım 2012 de ama hala boşum ya şansın olcak yada hakiki dayın yoksa yüzde 30 sınırımız var diyip sallarlar harbi yavşak insanlar var bazı yerlerde hakları olmadığı halde içim yanıyor bu millete

  11. yasin diyor ki:

    arkadaşlar dağlarda görev yap rezil rezil hiç bir hakkın hukuğun yok istifa et gel yine yer bulamazsın canını ortaya koyup gezmek kolaymı yukarıda demişiniz kağıt kalemle ter dökmek istersin silahla muhimbatla mı tör dökmek istersin abuk subuk bir sistem var hakkımızda hayırlısı

  12. Turgut ALTUN diyor ki:

    slm benim sözleşmem nisan ayında bitiyor memurluk için boşda kadronuz varsa geçmek isterim iyi günler.

  13. şahin diyor ki:

    slm bende kendi isteğimle ayrıldım 31 Aralıkta Adana da başvuru yaptım ama hala cevap gelmedi eğer boş kadronuz varsa geçmek isterim

  14. bolukomando diyor ki:

    arkadaşlar bende 2010 da sözleşmemi kendi isteğimle fesh ederek ayrıldım .30 un üzerinde 60 ın üzerinde kamu kuruluşuna dilekçe gönderdim hepsindede bitirici cümle şu atanma talebiniz kurumumuzca uygun görülmemiştir..yani arkanızda kimse yoksa bu cümleye aşina olun ha bide 5 tl iadeli taahütlü posta ücretine :) ))

  15. Fatih diyor ki:

    657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 92 nci maddesinde yer alan aynı hüküm gereğince aşağıda sayılanların da Devlet memurluğuna alınmaları mümkündürA) Uzman Erbaşların Devlet Memurluğuna Alınmaları
    3269 sayılı Uzman Erbaş Kanununun 5 inci maddesinde; “Uzman erbaşlar; iki yıldan az, beş yıldan fazla olmamak şartıyla sözleşme yaparak göreve başlar ve Türkiye Cumhuriyeti Emekli Sandığı ile ilgilendirilirler. Bunlardan; istihdam edildikleri kadronun görev özelliklerine göre sınıf ve branşları ile ilgili sağlık nitelikleri uygun olanların müteakip sözleşmeleri, bir yıldan az, beş yıldan fazla olmamak şartıyla azamî kırkbeş yaşına girdikleri yıla kadar uzatılabilir.
    Bu yaş sınırının beş yıl fazlası uzman erbaşların askerlik çağı sonudur. Barışta ve seferde bu süreye kadar yedeğe ayrılmış uzman erbaşlar yaşı en genç olanlardan başlamak üzere hizmete çağrılabilirler.” hükmü yer almaktadır.
    Bu itibarla, 3269 sayılı Uzman Erbaş Kanununa tabi uzman erbaş olarak en az iki yıl süreyle çalışmış olmak şartıyla, sağlık niteliklerini kaybetmeleri veya 45 yaşına Cgirmiş olmaları sebebiyle görev süreleri sona erenler ile kendi istekleriyle sözleşmelerini feshetmiş olanlardan, kamu kurum ve kuruluşlarında Devlet memuru olarak istihdam edilmek isteyenlerin, atanmak istedikleri kamu kurum ve kuruluşlarına başvurmaları gerekmektedir.”

    Aynı Tebliğname’nin Ortak Açıklamalar başlığı altında ise; “(A) ve (B) alt başlıklarında sayılanlar da dahil olmak üzere, bu Tebliğin 6 numaralı başlığı altında sayılanların Devlet memurluğuna alınmalarında, 657 sayılı Kanunun 97 nci maddesinde belirtilen bekleme sürelerini tamamlama şartı aranmaz.” Hükmü yer almaktadır.
    2009-2011 senelerinde Hakkari Dağ ve Komando Tugayında görev yaptım.Acıkda kadronuz varsa bende zabıtalığa girmek isterim. Ama nereye yazdıysam acık kadromuz yok dediler ha birde kadro acığı varmış da adamlar saten atanacak kişileri kendi secmiş sen boşa yolluyorsun dilekce diye bir telefon almıştım. 0534 242 33 15 tel acık kadronuz varsa

  16. halil küçükköse diyor ki:

    ben de bıraktım 10 yıl oldu.bizler artık önümüze bakmalıyız.görevde kalanlar işlerini bırakmasınlar işlerine sıkıca sarılsın.bırakanlar çoğu pişmandır sakın memur olurum diye bırakmayın ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.

  17. can diyor ki:

    ben 17 yıldır uzmanlıgı bıraktım 2002 den beridir bana verilen haktan yararlanmak istiyorum fakat torpilim yok bu haktanda yarlanamıyorum yani başvurmadıgım kurum kalmadı her kuruma enaz 10 defa muracat ettim hepsinden red geldi elimde 200 yüzden fazla redim var yani torpil torpil umudumu kestim

  18. can diyor ki:

    benim 45 yaşına girmeme 2 yıl kaldı boş kadroya acıktan atanmak istiyorum duyun sesimi tel 05387091230

  19. Emre Tuncer diyor ki:

    Merhaba. Bu sayfayı okuyan arkadaşlar. Bende 2011 yılında sağlık niteliklerini kaybetme nedeni ile ayrıldım(Trafik kazası sonucu bacağım kırıldı üzerinden iki sene geçti çok şükür şu anda eski sağlığıma kavuştum) Şu anda boştayım açıktan atama yoluyla memurluk hakkım var. Ama bi türlü bi kurum bulamadım. Nereye dilekçe gönderdimse red cevabı aldım. Herhangi bi kuruma alımınız varsa yardımcı olmanızı diliyorum. Şimdiden ilgi ve alakanız için teşekkür ederim. 0533 200 29 69

  20. Bahri diyor ki:

    Saygı değer kurum Amirleri ben 01 OCAK 2011 tarihinde TSK.leri’nden kendi isteğimle Uzman Erbaşlık’tan ayrıldım 2 devlet memurluğu için müracaat etmediğim kurum kalmadı ama maalesef herhangi bir müspet bir sonuç alamadım. Görevimi 17 yıl boyunca büyük fedakarlıklarla ve layık-ı veçhile ile yürüttüm 11 yıl 6 ayım şark hizmetinde yaptım. Ailemi yıllarca görmedim çocuklarımın büyüdüğüne bile tanık olamadım sürekli operasyon, sürekli operasyon psikolojim olumsuz yönde etkilenmeye başladı üzerine yıllarca da ailemizden uzak kalmak gelince işi bırakmak kaçınılmaz oldu MAALESEF.ama müracaat ettiğimiz kapılar torpilimiz olmadığı için hep yüzümüze kapandı. Devletimizin bize verdiği değeri bir kez daha gördüm. Kaderde çocuklarımızı parasız bırakmakta varmış. Ama Dayısı olanlar 2 yıl hizmet yapıp hemen bir kamu kuruluşunda torpille göreve başlıyor nasıl bir adalet sistemi nasıl bir zihniyettir anlayamadım. Bu haksızlıklar nereye kadar devam edecek bilmiyorum maalesef bu durumu esefle kınıyorum.Ben 2 yıl ASkeri Ceza ve Tutuk evinde İnfaz Yazıcılığı ,İnfaz Baş Memurluğu, Emniyet Muhafız Manga Komutanlığı görevlerimide ifa ettim görev yaptığım süre zarfında aldığım Teşekkür, Takdir Belgelerimle Birlikte Üstün Hizmet Belgelerim elimde mevcuttur. Adalet Bakanlığına da göndermeme rağmen netice cevap yazma gereği bile verilmedi yazıklar olsun diyorum başkada bir şey demiyorum Bu hükümete ve ilgili kurum amirlerine yetkililerine bana ve çocuklarıma yaşattıkları o acı günlerden dolayı hakkımı asla HELAL ETMİYORUM HARAM OLSUN……………..

    • mert 25 diyor ki:

      bırakmasaydın arkadaş şark görevinde de 11.yıl 6 ay kalınmaz. 4 yıl kalınır batıya gidilir sonra tekrar geldiğinde 4 sene kalırsın 11 yıl kaldım diye duygu sömürüsü yapma tayin isteseydin ama doğuda yerin rahat olunca tayin istemedin tabi depoda yatmak varken neden tayin isteyesin batıya ohalde var parada cukku tatlı geldi dimi

  21. kadersiz diyor ki:

    arkadaşlar ben 7 yıl şerefimle tsk ya hizmet ettim 2007 yılında kendi isteğimle ayrıldım memurluk için 3yıl uğraştım ama nafile çok arkadaşım memur oldu nasıl? orası muamma diyeceğim burası türkiye arkadaşlar anlayana….

  22. bende kadersizim diyor ki:

    ben her yere baş vurdum ama kapılar kapandıher yerde torpil bırakalı 1997 de bıraktım ve ozamandan beri boştayım her yere baş vurdum aynen kapılar kapandı lütfen yardım bekliyorum lütfennnnn

  23. soner diyor ki:

    arkadaşlar ben 11 yıl uzman jandarma olarak görev yaptım ve mecburi hizmet sürem dolmasına müteakip istifa ettim. tabi gerekle yerlerden sözümü alarak istifa ettim. ancak kimse verdiği sözün arakasında duramadı ve şu anda 5 aydır açıktayım. adamı olan bir ayda giriyor. yapamayacaksan veya işe almayacaksan neden söz veriyorsusunz ve insanların ekmeği ile oynuyorsunuz. o yüzden işinizi garantıye almadan sakın istifa etmeyin.hoş benimkiside garanti idi ama sonuç ortada……..

  24. eski diyor ki:

    uzman çavuşluktan istifa edipte özel sektörde sigortalı çalışanların memurluğa geçiş hakları devam ediyormu.bilenler yardımcı olursa sevinirim.

  25. zafer gül bilen bilir diyor ki:

    öncelikle selamın aleyküm

  26. 42li zafer tsk ya hayır diyor ki:

    çok saygıdeğer arkadaşlar kader kurbanları can kardeslerim öncelikle subay olup da bunu okuyan okumasın çünkü (uzmanlara özel )arkadaşlar slogan şu eylem varsa kurtuluş var size bi numara vereceğim bırakan uzman ların sözcüsü ankara da ismi ilyas 05064971685 şimdi can kardesler dayım yok işim yok demeyin tbmm nin önunde toplanıp da 2 saat dilimi kadar bi zaman dilimi ortalama 15000 bin lişi içinden bi 200 kişi gelirse yemin ediyorum haberlere çıkra da bakanların haberi olursa allahın izni ile şı an meclisde olan kanun var jandarmadan alıp hapisanelerin korumasının adaket bakanlığına veril mesi ama yapmayacaklar bu kanun un cıkması için meclisinm önune içine dğil kimse korkmasın polislik bir durum yada karakolluk bi durum yok herkez gibi bizde sesimizi duyuracağız gelin gemsisini kurtaran kaptan değil de el ele verip güncel olan hakları gündm e getirip ekmeğmizi kazanalım hammallık yapan arkadaş işssiz olan arakadaş askeri ücrete calışan lar tsk dan ayrıldığına pişman olanlar arasınnnnnnn ben zafer 42li zafer (05422377130) SLOGAN AYLEM YAP MEMUR OL KANKA :)

  27. dünye diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben 6 sene yaptım uzmalık memurum suanda torpilsiz adamsız dayınsız amcansız olmuyor torpil şart

  28. fatih diyor ki:

    arkadaslar ben hala görevdeyim seneye 3. senem bitiyo bu şekilde işleyen bi tsk görünce üstüne bu yorumları okuyunca yinede bırakcam çocuğum 9 aylık ben görmüşüm 5 ay yeter sömürüldüğümüz yapcak bişey kalmadı

  29. aalperen33 diyor ki:

    slm arkadaşlar,ben uzmanerbaşlıktan ayrılalı 19 yıl oldu sözleşmem dolmadan ayrıldım karşılıklı fesh ettik sözleşmeyi 19 ay yaptım gerekçe olarak arazide yetersiz gösteriler çatışmada zayiat verince hiç bir vukuatım yokk şimdi asgari ücretle çalışıyorum acaba brn de belediyelere ve diğer kamu kuruluşlarına girebilimiyim bilen varsa e-mail adresime yazsın teşekkürler

  30. ünal diyor ki:

    mrb bende 2 yıl uzman çavuşluk yaptım şuan boştayım 1 yılı geçti bırakalı yönlendirme yaparsanız sewinirim

  31. ünal diyor ki:

    05442060856

  32. Galip diyor ki:

    Arkadaşlar tüm uğraşlar boşa emin olun devlet hak veriyo gibi görünüyo ama masa altındanda kps ye girmeyen kimseyi almayın diye emir yollu ayık olun türkiyede dayın amcan olmazsa onlara para yedirmez sen boş ama dikkat edin herkes suan sahtekar olmuş benimde paramı yediler valla ama bi yol bilen varsa allah aşkına yardımcı olsun.05056399443 gerçekten iş yapan veya yaptıra bilen arkadaşlar arasın görüşelim lütfen ciddi olalım

    • kara diyor ki:

      galıp arkdasım allah yardımcın olsun 30 yasını gecmedınse zab>cok rahat zabıta oluyorsun bak buyuk sehır alım yapdı hemde ıkı kez toplam 250 kışı aldı arasdırın lütfen yıne yapcak uyanık ol ızmırden selam kimseye de olmadan ısnız guvenmeyın vermeyın bırşey

  33. SİNAN diyor ki:

    BOŞ KADROLAR HANGİ SİTELERDE YAYINLANIYOR BULAMIYORUZ YARDIMCI OLUN AÇIK KADROLAR VARSA BİLGİVERİN

    • adem66 diyor ki:

      kardeş bende 6 yıl görev yaptım bırakmıştım 1 hafta oluyor başlayalı 5 yıl boş gezdim hamballık yaptım nasip kısmet bu güneymiş ALLAH herkese sabır versin iş versin o sıkıntıyı çeken bilir herkese iş imkanı versin canı gönülden isterim SAYGILAR

  34. ali diyor ki:

    değerli arkadaşlarım bunlar amcası,dayısı olanlar için diyorlarki memur olma hakkınız var hakkımız olduğu halde neden olamıyoruz ankara da dayım yok 2002-2006 taihleri arasında 4 yıl uzmanlık yaptım 2006 yılından bu yana ankaradan tutun urfa harran üniversitesi,aynı şekilde ankaradan tutun urfa ya kadar bütün belediyelere 7 senedir evrak gönderiyorum ama boş ankarada dayım olsaydı olacaktı.sivilden lise arkadaşım bırakıp geldikten en fazla 2-3 ay sonra üniversiteye göreve başladı bu siyaset yokmu allah belasını versin.hani memur olmak hakkımızdı versinler o zaman hakkımızı daha ağır şeyler yazacam buraya olmayacak…

  35. mehmet ÖZER diyor ki:

    11.yıl dağlarda boşa gezmişim.dayım olsaydı. çoktan girmiştim.0505 776 05 22

  36. ali keren diyor ki:

    ben 31 aralık 2012 de uzman erbaşlıktan ayrıldım halen daha biyre başlayamadım yardımcı olursanız sevinirim 0505 702 80 33 balıkesirliyim.

  37. mustafa diyor ki:

    2,8 ay yaptım.ALLAHIMDAN BAŞKA KİMSEM YOK AMA OLMAZSADA HAKKIM OLSUN DERİM YÜCE RABBİMİN ADALETİNE SIĞINIRIM.SAYIN BÜYÜKLERİM VE ARKADAŞLARIM varsa imkanınız lütfen ulaşın.0541 546 1132

  38. sefer diyor ki:

    merhaba arkadaşlar büyük allahım hepimizin yardımcısı olsun keşke bırakmasaydım diyenler bende 2009 dan beri uzmanım bu sene sözleşmem bitiyo bııııraaaaaakaaaaacaaaaağııım neden biliyomusunuz daha fazla subaylara kölelik yapmayacağım vatan millet bunların çok iyi kullandıkları bi kavram allah göstermesin olası bi savaş durumunda benim milletim zaten ölmeye hazır ben daha fazla şerefimi onurumu gururumu para için ayaklar altına alamayacağım o yüzden kesinlikle bırakacağım sağlığım için insancaa yaşamak için bu şart inşallah memurluk hakkımı kullanabilirim o da olmasa kpss ye girerim olmadımı bu meslekten önce kantinde sigortasız çalıştım huzurluydum mutluydum

  39. sefer diyor ki:

    param yoktu ama saadetim vardı o yüüzden kimse kimsenin rızkını yiyemez siz yılmadan gayret edin allah büyüktür. allahım hepimizin yardımcısı olsun

    • erdi diyor ki:

      sefer sakın bırakma sakın bak çok zorlanırsın mıllete bakma dısarsı bım kat daha zor benı dınle ben sana basımdan geçenlerı anlatırım sabret

  40. serdar diyor ki:

    slm arkadaşlar ben uzmanlığa baş vurmak istiyorum.. ve bıraqqıp memurluğa ama çok zor görünüyo

  41. bekir diyor ki:

    bende deniz kuvvetleri komutanlığı gemilerinde 3 yıl motor uzman çavuş olarak görev yaptım.ayrıldıktan sonra zaman zaman her kamu kurumuna müracaat ettim ama hiç bir sonuç çıkmadı.benim gibi deniz kuvvetlerinden ayrılıpta atanan varmı merak ediyorum acaba benmi yanlış şekilde müracaat ediyorum anlamıyorum varsa mail atarsa sevinirim.

    • FERDİ diyor ki:

      hocam bizde dnz kuvvetleri motor bölümü uzmn branşını kazandık mülakat filan . nerde görev yaparız ve nasıl oluyo sefere filan gidiliyo mu bizi bi aydınlatsanız hocam ya neden ayrıldınız siz bu arada ? burdan yada mail adresime cvp yazarmısınnız ordan koonuşsak inanın size sorucak çok sorum var bi aydınlatın bizi adresim
      gnctrkcll5@hotmail.com

      • ferdi diyor ki:

        öncelikle hayırlı olsun arkadaşım.gittiğin gemiye göre seyir durumun değişiklik göstermekle deniz kuvvetlerinin bütün gemilerinde görev yapabilirsin.mesleğin çok zevklidir.en azıdan ben severek yaptım.ayrılma neden ise bizlere emeklilik hakkı tanınmaması ben de bu yüzden yol yakınken bırakmak zorunda kaldım.sana atandığın yerde başarılar…

  42. RAMAZAN diyor ki:

    Uzman erbas olarak görev yapıyordum.31.12.2013 tarihinde kendi isteğimle ayrıldım ortalama sicil notum %99 dur yasım 25 tel:05075867764

  43. kemal yıldız diyor ki:

    slm 13 sene uzmanlık yaptım meslekte kalp krizi geçirdim diye emekli ettiler ben mesleğimde çalışmayı seviyordum yaşım 42 amcam dayım vb. adamlarım yok kamuda severek çalışmak istiyorum 05546782685 yorum sizin arkadaşlar

  44. emrah gökpur diyor ki:

    ben şu anda görevdeyim aralık 2013 de 2sene 8 ayım doluyor boş yer varmıdır sözleşmem bitiyor

  45. onur taş diyor ki:

    aralık 2013 te sözleşmemm bitiyor ve devam etmeyi düşün müym yardımcı olursanız sevinirmm

  46. hakan önal diyor ki:

    Uzman erbas olarak görev yapıyordum.31.12.2011 tarihinde kendi isteğimle ayrıldım ortalama sicil notum %99 dur yasım 25 tel:0546 421 28 18

  47. BÜLENT ALKAN diyor ki:

    BEN BEŞ SENE UZMANLIK YAPTIM 1997 KEDİ İSTEĞİMLE BIRAKTIM SİCİLİM TEMİZ BANADA NERESİ OLURSA OLSUN İŞ İSTİYOM.İŞSİZİM TEL,05334320240
    boş yer varsa iş istiyom

  48. serzey diyor ki:

    bende 12 yıldır Deniz kuvvetlerinde çalışıyorum Astsb olarak elektrik ön lisans dum.ünv ELEKTRONİK ÖN LİSAN G.ÜNV. İŞLETME LİSAN ANADOLU ÜNV. ŞİMDİDE YÜKSEK LİSANS AYRICA SOĞUTMA USTABAŞI ONLARCA KURS CMAS DALGIÇ EĞİTMEN VS VAR İSTİFA EDERSEM YER BULABİLİRMİYİM BELEDİYEDE KADROLU ÇÖPCÜ DAHİ OLUR???

  49. ibrahim diyor ki:

    iyi gunler. 31.12.2013 de uzman cavus olarak sozlesmem bitiyor.zabitaliga gecmek istiyorum 25 yasindayim Eskisehir’liyim. yardimci olursaniz sevinirim.telefon numaram 05396086000 simdiden tesekkurler.

  50. @wolf@ diyor ki:

    Slm arkdslar insallh herkes girer zabitaliga veya memur kadrosuna 2013 te 6 yilim doluyo allahın izniyle eylül 12 eylül de bırakıyorum eylül 14 zabitaliga gececem bi aksilik olmazsa cok iyi biri olmssi lazim girmek icin dikkat edin açıkta kalmayin isi ayarlayin öyle birakin saygilar…

  51. Hakan diyor ki:

    Uzman arkadaşlarım uzmanlığı bırakcam memur olcam diyorsanız şans inanın torpillede olur torpil geri tepmezse yada müracat edersin şansına vasfın varsa,ben memur oldum ama anamdan emdiğim burnumdan geldi,yok bırakcam diyorsanız mali durumunuz iyi ise bilmem,ama tavsiye işini bırakma sarıl çünkü dediğimi zamanla anlarsın !!!!!

  52. oğuzhan diyor ki:

    ALLAH IN İZNİ İLE KULUNUN DA VESİLE İLE HERHANGİ BİR DEVLET KURULUŞUNA GEÇMEK İSTİYORUM 0542 780 56 66

  53. ismail diyor ki:

    sadece bizi kandırıyorlar

  54. erdi diyor ki:

    sefer abi sakın bırakma bırakanlar çok pışman sabret bız geri dönebılsek burdakı arkadaslardan çogu döner bır anlık öfkeye yenılme benden söylemesı banada çok kısı dedı ama dınlemedım ınan dısarsı tsk dan çok daha zor heryerde bır us var ve ezmeye çalısıyolar dayan benım gıbı pısman olma sonra

  55. mehmet diyor ki:

    onu bi geciceksin arkadaşım 4. senemdeyim ve ayrıldığın gibi bir yere yerleşmiyosun şansın yaver giderse yerleşirsin 1.si bu 2.ciside dayın amcan olursa girebileceğin kurumlarda yerleşirsin devlet tutup seni bir yere yerleştirmiyor.. zabita olayını bu yönden karşılıyor diyosunda bende gecen yıl gidip görüştüğümde artık askeri personel almayacaklarını söylemişlerdi bana ve elim boş döndüm.. ve yerleşicem deyipte söz alıp giden arkadaşların çoğu boşta geziyor… öyle yazdığın gibi kolay değil yani atanmak 657ye tabi olmak….

  56. ysin diyor ki:

    arkadaslar açıktan atanmak için 6 ay acıkta bekleme sartı getirildi dıyorlar bilgisi olan varmı…

  57. burak diyor ki:

    arkadaşlar ben 01.06.2012 tarihinde sözleşmeli er olarak hakkaride göreve başladım ancak izine gelmeme yakın bi süre bomba patladı ve gelince ailem tekrar yollamadı ve vücudumun çeşitli yerlerinde hala parçaları var ve ben yeniden mesleğime dönmek istiyorum yardımcı olabilen varsa çok sevinirim

  58. mustafa diyor ki:

    ben 4 yıl şırnakta görev yaptım bütün bakanlıklar 20. 30 tane belediyeyede dilekçemi verdim ama hiç bir yerden olumlu cevap gelmedi . yani bu işlerde tanıdık adamın olacak.

  59. YArDm diyor ki:

    mrb kpss ye grip yerlesenler var çevremde ben iki yilli
    bilg.tekn.ve prg bölümü mezunuyum tsk dan ayrilsam adliye katiplik fln ama katiplikde zor ne yaparım bilmyom hak yok

  60. Hüseyin diyor ki:

    slm arkadaşlar bende 2000-2006 6 yıl uzman erbaşlık yaptım ve istifa ettim DEVRELERİMİN çoğu memur oldu ben maalesef olamadım torpil bulamadığım için ama şuan ALLAH a şükür devrelerimden fazla maaş alıyorum türkiyenin sayılı büyük şirketlerinden birinde güv.md.yrd.lığı yapıyorum 5 yıldır aynı şirketteyim vede sigortam yatıyor şuan yurtdışı bir projedeyim 4000 tl maaş alıyorum çok şükür memur olamadım ama çok sağlam bi yere attım kendimi ve işimde başarılı olduğum için şuan gayet memnunum hayatda bazı şeyler kaderdir nasiptir memur olan devrelerimle görüşüyorum memurluktan bıkmışlar büyük şehirlerde aldıkları 1500-2000 tl arası maaşla geçinemediklerini hep söylüyorlar bana bu yüzden canınızı sıkmayın derim ne iş olursa olsun sivilde mücadeleye devam edin başka çaremiz yok zaten SAYGILARIMLA.

    • halil diyor ki:

      2 yıl tsk d GÖREV YAPTIM UZMAN ERBAŞ OLARAK 1.5 YILDIR HALA ATANAMADIM BENİMLE BIRAKAN ARKADAŞLARIMIN ÇOĞU GİRDİ ALLAH RIZASI İÇİN 05343547537

  61. mehmet diyor ki:

    Arkadaşlar memurluga geçmek için kaç yır görev yapmak gerekiyor degişti gdlıba 7 oldu dogrumu Keşin bilen cevaplasın ne olur :(

    • turgut çallı diyor ki:

      ben 2001 yılında uzman çavuş olarak göreve başladım. 31.12.2013 tarihinde sözleşmem bitiyor.zabıtalığa geçiş için yaş sınırı var mı?

  62. ömer diyor ki:

    bunların hepsi yalan aksini söyleyen beni arasın torpilsiz olmuyor işe giremeyenler gariban parti bile senden faydalanıyor ama işe gelince bekle hallederiz ama icrat yok işe girmenin yolunu bilen varsa beni arayın hiç bir siyasiye güven meyin omların işi yalan söylemek işe girseydik şimdiye emekli olurduk herkeze saygılar tel 05058100582

  63. erdi diyor ki:

    slm arkadaşlar şu son çıkan yasanın içeriğini net olarak bilen var mı? memurluğa geçiş 7 yıla çıktı mı yoksa bu kanun sözleşmeli erler için mi geçerli. bilgilendiren olursa çok teşekkür ederim.

  64. aydoğan diyor ki:

    Belediye,ye başvurum var ama hala bir cevap verilmiş değil.zabıtalık için başvuru yaptığımda alımlar kapalı dendiği halde ahbabları olanlar giriş yaptılar başvurularla alınsaydı.

  65. metin diyor ki:

    31.12.2013 tarihinde sözleşme sürem doluyor.T.S.K.da 11 yıl görev yapmış olacağım.Bazı nedenlerden dolayı mesleğimden ayrılmayı düşünüyorum.Sicil Not ortalamam 99′dur.45 adet Takdir Belgem var.Komando Kursu/İç Güvenlik Harekatı Kursu/Uzun Menzilli Keskin Nişancı Kursu/Orta Menzilli Keskin nİşancı Kursu gibi yaklaşık 15′e yakın Kurs gördüm.

  66. uzman diyor ki:

    by mememur yorum atmıssın ama kusura bakma sen masada ter düküyon bizlerde daglarda kursunun önünde ter döküyoruz kusura bakma bizimde biraz hakkımız olsun yani memurlukta memurluga gecişte sende gel yap yapabiliyorsan sende gec memurluga uzaktan konuşmak iyi degil

  67. oguzhan diyor ki:

    Arkadaşlar ben 1998 uzman oldum.1999 kosavaya gittim.orada kaza sonucu(1 yıl kaldım)yaralandım.tedavi gördüm tekrar göreve başladım. 2 yıl sonra tedavi gördüm gözümü kaybettim.emekli oldum.gazi ünvanı aldım.şu anda etrafımda uzmanlığı bırakmış o kadar insan var ve o kadar pişmanlarki bilemezsiniz.eğer adamınız dayınz yoksa kesinlikle bırakmanızı tavsiye etmem pişman olursunuz ve okadar zorlanırsınızki anlatamm.işe yerleşen 3 veya 4 kişi biliyorum onlarda belediye başkanın eşi eşrafı.ALLAH hepinizin yardımcısı olsun

  68. turgut çallı diyor ki:

    ben 2001 yılında uzman çavuş olarak göreve başladım. 31.12.2013 tarihinde sözleşmem bitiyor.zabıtalığa geçiş için yaş sınırı var mı?

  69. onur diyor ki:

    Merhaba..
    Ben lise terkm.seneye askere gideceğim.askerde kalabilir miyim uzman cavus olarak ?
    Askerde kalabilmek için ne gereklidir ?
    Şimdiden ilginize teşekkürler..

  70. gecili diyor ki:

    size sadece şunu söyleyeyim hergün işkence bile yapsalar veya bırakırsan sana en güzel memurluğuda verseler sakın sakın askeriyeyi bırakmayın ben ilk uzmanlardanım 92 liyim zor günler geçirdik ama keşke bırakmasaydım …….

  71. baran kaya diyor ki:

    arkadaşlar bosuna uzman cavuş olmuşusunuz dagda terörist olup bıraksaydız işiniz hazırdı simdi ona yalvar buna yalvar onun gotunu op bunun götünü öp ben 3 yıl yaptım tuncelide bosa yapmışım hepimizi kandırdılar hakımızı yıyelerin alah belasını versın uzman cavuş olarak bizi fazla almıyorlar cünkü yuzde 10 hakımız yuzde 2ye düstü akp hükümeti bizi kandırdıhakımızı alıyorlar sımdı önümüzüde kesiyorlar

  72. baran kaya diyor ki:

    dedikleri hep yalan olan arkadaslarında dayı var bizim de alahımız bizde ne milliyetçilik bıraktılar nede birsey tskya girdigim için pimanım bizenek vatandan milleten akp herkesi korur ben kandırıldıgıma yanıyorum biz 70 milyonun itimisiz meger bıraktık bizi vatan hani yaptılar

  73. Yekta diyor ki:

    Arkadaşlar hepsi boş ben bırakalı 11ay oldu hala aciktayım bu dünyada dayısı amcası olmayan herkes uzman çavuş doğru mu ve amcası dayısı olmadığından açıkta kalınıyo genelde sakin bırakmayın. Çok pişmanım bıraktığıma adam bulduk sandım dolandırıl dim param da boşa gitti. Ancak başkan dayın varsa partide sağlam dışlı akraban varsa geçiyorsun yoksa boş dolandiricilara yem olmayın. Herkes çıkar peşinde. Unutmayın.

  74. ali diyor ki:

    93 yılının 22 ocak ın da başladım 2000 yılı 22 ocak ta bırakmak zorunda kaldım.7 yıl çalıştım,12 yıl oldu bırakalı, biraz geç oldu ama şimdi devlet memuru olmak istiyorum.nereye müracaat etmem lazım tşkrlr. 23 ocak 1969 doğumluyum.

    • alime diyor ki:

      elinize verilmiş olan evraklar ve dilekçenizle kaymakamlıklar, valilikler ve de belediyelere başvuru yapabilirsiniz

  75. mutlu diyor ki:

    2 sene uzamn erbaşlık yapan ne kadar tazminat alıyor arkadaşlar yardımcı olurmusnz ?

  76. isimsiz diyor ki:

    CHP li belediyelere müracaat edin

  77. melihgenc diyor ki:

    arkadaslar ben 209 yılında meslege basladım allahın ıznı ılede bu sene bırakıyorum dua edın benım adıma yarın valı ıle gorusmem var bırkac mılet vekılı ılede gorurusucem gorusme sonrası mutlaka sıze haber verırım eger kadro var ıse masılden konusuruz melıhgenc1@hotmail.com selametle

  78. 32 diyor ki:

    slm arkadaşlar bende 2010 luyum aralık 2012 de bıraktım çok koşturdum bütün taşları kaldırdım yardımcı olabilecek olan varmı diye şükür 7′ci ayda atandım bu süreçte çok zorlandım verilen sözler tutulmadı ama ben yinede pes etmedim böyle düşünceniz varsa keşke demeyin yolunuzu erkenden çizmeye bakın nasip nerde olursa olsun arar bulur sizi.sabır ve uğraş ama(maalesef olmadan olmuyor anladınız)hayırlısı herkeze kolay gelsin

    • 45 diyor ki:

      arkadaşlar resmiyette memurluğa geçiş var ama; sadece adı var o kadar.. bunu uygulayan hiç bir yer yok. benim nişanlım uzmanlığı bırakalı bir seneyi geçti ve hala daha bi yerden olumlu haber gelmedi. başvurmadığı dilekçe göndermediği hiç bir yer kalmadı. Anlayacağınız üst düzey bi dayınız yoksa olmuyor…..

  79. re diyor ki:

    2 sene görev yapıp memurlaga geçiş devam ediyormu yoksa 7 yıla cıktımı bu yasa bilgisi olan yazarsa sevinirim

  80. müslüm diyor ki:

    2 sene yapıpda memurluga geçiş 7 yılamı cıktı bilgisi olan yazarsa sevinirim arkdaşlar

  81. erhan diyor ki:

    arkadaslar bende ordu mensubuydum meslekten ayrıldım ve belediye de zabıta başvusuru yaptım sonuçlandı arkadaslar sorum şu hitap açıkmış diolar kayıt edemıyorlar bilginiz var mı hitap nedir. belediye girişleri yapamıyor nasıl çözeriz

  82. tc onur okuyucu diyor ki:

    32(ISPARTALI) kardeşim ben 2012 -kasım ayında sözleşme yaptım 2014-30 aralıkta bıtıyor yanı 2 sene 1 ay 25 sözleşme yaptım .SEN NE KADAR SOZLEŞME YAPTIN GIRDIN İŞE kardeşim beni facede ekler misin kardeş konuşalım Allah için ekle be yapmamız gerekiyor 5 dk konuşalım.0533854 1988 yada çağrı at ararım kardeş

  83. 66 diyor ki:

    merhaba arkadaşlar bende sahil güvenlikte çalışıyorum sözleşmemin bitmesine 4 ay kaldıve işi bırakmayı düşünüyorum yukardan aşağı bütün yorumları okudum herkes şunu yazmış: dayın yoksa iş yok. evet dayım yok ama artık dayanacak ne psikoloji kaldı nede güç ne yapacağımı bilmiyorum… ALLAH HEPİMİZE SABIR BERSİN

  84. koray diyor ki:

    2 yil gorev yap zabitalaga gec ne guzel dunya ey turk halki daglardaki sozlesmeli er ve erbaslara bakin birazda evlenirsin lojman hakki yok izinler gidis gelis siknti telefon kullanmak yasak bilgisayar kullanmak yasak oldu devletimin uzmani 2 yilda memur olacak sozlesmeli 7 yilda oda denk gelirse bu adaletsizlik tamam bunlari bilerek geldikte bizde insan evladiyiz bizde ekmek parasi icin calisiyor nerde adalet nerdeee

  85. Astsubay adayı TOLGA diyor ki:

    nette Jandarma astsubay forumlarını gezerken bir anda kendimi burada buldum herkesin ayrı ayrı dertleri var gerçekten bende sınava girmeye tereddüt ettim şimdi…bu istifa edip atama işleri nasıl oluyor bilmiyorum ama benim tanıdığım bir uzman jandarma var mecburi hizmetini tamamlayıp aynı bölgedeki belediyeye zabıta olarak atandı bilgi alışverişi yapmak isterseniz onunla konuşturabilirim..mailden ulaşabilirsiniz bana tgtasci@hotmail.com

  86. zabıta71 diyor ki:

    arkadaşlar öncelikle bırakan arkadaşlara sabır diliyorum.bırakmayı düşünenlerede kesinlikle bırakmayın diyorum çünkü gerçekten artık heryere o kadar çok başvuru varki durum şu hale geldi artık dayı bulmakta fayda etmiyor kim daha büyük dayı bulursa onun işi oluyo yada bu işi parayla bitirenler var .en basiti benim çalıştığım belediyede 2500 civarı müracaat dilekçesi var.Başkan hangisini alacakki ben 2010 yılında bıraktım ve çalıştığım belediyeye şans eseri dayım olmadan belediye tarihindeki ilk uzman çavuş olarak başladım zabıtaya benden memnun kaldıkları için 7 tane uzman daha aldılar.fakat gelen arkadaşlardan birkaçı sorun yaratınca başkan yemin etti bir daha ben olduğum sürece kapıdan bile almayın diye emir verdi aslında tıkanmanın büyük nedenlerinden biriside kurumlara başlayan uzmanların çoğunun sorun yaratması oldu mesela adalet bakanlığı bir dünya uzman çavuş almışken içlerinden birinin ben dağlarda gezdim sen kimsin diyerek hakime silah çekmesi sonucu bu bakanlık uzman alımını durdurdu.bir bakıma orduda cahil olan uzmanlar vardı herkes bilir kimse yanlış anlamasın onların çıkardığı sorunlar nedeniyle artık kurumlar kolay kolay uzman çavuş almıyor kısacası bir bakan vali belediye başkanı ayarlamadan kesinlikle bırakmayın milletvekillerinin gücü yetmiyor artık referansları küçük kalıyo..

  87. ahmet diyor ki:

    Mrb bende ayni sekilde gecen sene biraktim uzman cavuslugu ve bu konuda yardim eden varsa lütfen ulassin bana telefon 05417894048

  88. cüneyt diyor ki:

    Millet yıllarca okusun, universite bitirsin, KPSS sınavına girsin memur olsun. Sen gel, askerde teskere bırak, Lise mezunu ol, kıçıkırık uzman onbaşı ol, 2 sene görev yap, sınavsız memur ol. Oldu canım, başka isteğin.Yukarıda atanamayanlar beddua etmiş. Atananlarada ben beddua ediyorum. Fakülte mezunuyum, yüksek lisans yaptım, askerliğimi yedek subay olarak tamamladım ve halen boşta geziyorum. Kıcıkırık uzman erbaş olsam atanmıştım. Bu hali çıkaranların allah be…… versin

  89. tolga diyor ki:

    baglı oldugun bırlıgı arıcaksın maas mutemetlıgını olmadı kara kuvatlerını ara unvanın neyse baglatıır onlar cozuluyolar hıtap dedıgın seyi

  90. ali diyor ki:

    2010 yılında sözleşmem sona erdi, hala iş bulamadım. yardımcı olabilecek varsa 5333900087

Siz de Yorum YAPIN